17.1.2013

17. ledna 2013 v 20:13 |  I and ana
Ahojte! Júú, dnes som nejaká mimo... Asi to bude tou nultou hodinou, nič sa mi nechce + dnes bolo chladno a keď je ostatným ľuďom chladno, ja mrznem! Tiež som bola do obeda celkom hladná, tak rozmýšľam, že buď zajtra, alebo si to nechám až na sobotu, neviem (ako koniec koncov prečo nie hneď zajtra?) si dám aj desiatu, chystám sa na sójový puding s príchuťou čokolády, čo som si kúpila. Cítim, že telo potrebuje viac a som rada, teraz mi vôbec nevadí, že jem, teším sa na jedlo, už len trochu popracovať na zvýšení množstva a desiatách, obedoch, večeriach a bude to fine :) Tak prejdine k dnešnému jedálničku:

R: grahamový rožok, šunka, Lučina + čaj
D: jablko
O: prírodné bravčové mäso + sterilizovaná uhorka + jablko
O: musli tyčinka Fitness jahodová
V: Dobrá kaša Bona Vita Ovsená kaša malinovo-vanilková (odskúšané, odporúčam, je vážne vyikajúca a tá vôňa, mmm...) + 2 jablká Usmívající se
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Rezzy Rezzy | Web | 17. ledna 2013 v 20:49 | Reagovat

No to je dobrý nápad, já když se totiž na ty tvoje jídelníčky koukám, tak si říkám, jestli nemáš dopoledne hlad... já mám třeba ve škole dopoledne hlad celkem velký, nevím proč... doma bych už pak bez problémů na svačinu i zapomněla, ale ve škole málokdy.
A ten oběd byl bez přílohy? No teda... to by nešlo :P :))
Ale máš to hezké, jsem ráda, že se snažíš, jen tak dál, jsi skvělá :)

2 Ruby Ruby | Web | 17. ledna 2013 v 21:07 | Reagovat

Držím pěsti, aby se Ti zítra povedla i ta svačina :)) Snad bude stát ten sójový puding za to! :))

3 Lady Nectarine Lady Nectarine | Web | 17. ledna 2013 v 21:35 | Reagovat

jj nultá hodina je peklo :D Prostě za trest :D

4 Rezzy Rezzy | Web | 18. ledna 2013 v 15:51 | Reagovat

Taky bych ráda v budoucnu měla práci s holkami s PPP :) A když ne tohle, tak určitě něco s lidmi, zdravotnictví, nebo se zvířaty... :)
Jinak mě je 17. Přesně za tři měsíce mi bude 18. Měřím 165 a abych pravdu řekla, tak už se teď pravidelně nevážím (žralo by mi to zbytečně nervy), ale váha mi kolísá tak 51-52kg.

5 Karoli Karoli | Web | 18. ledna 2013 v 17:08 | Reagovat

Ahoj! :)..četla jsem tvůj příběh..měla by ses snažit..jíš pořád moc málo..vím,ano je to strašně těžké,přidávat a všechno..víš,jenže čím dřív přibereš a čím dřv se z toho dostaneš,tím líp..nebudeš se v tom paplat dalších x let a věř,že čím dřív,tím jednodušší to je :)..rozhodně by jsi měla přidat ke snídani-ty rohlíky alespoň dva, lučina,šunka,ok..ale teda,já toho sním na VEČEŘI daleko víc než na ty snídani a přibírat už nemusím :)..na svačinu určitě přidej a ne jen furt jablko..obměňuj to..jednou banán,jednou mandarinku..neochuzuj se o ty chutě!..stereotyp je taky svině :)..k tomu přidej třeba ten puding..ale zas ne striktně každý den puding..jednou mléčnou rýži,podruhé puding,potřetí smetanový jogurt ..je takový výběr jogurtů a vlastně všeho!..život je dost krátký na to,abys jedla každý den stejný puding! :)..:)...k obědu by sis rozhodně měla dávat přílohu!...rozhodně!..samozřejmě taky zkus polévky-ze začátku po maličkém žufánku,postupně přidávej (zkoušej husté zeleninové,vývary,mňam! :)..měla by jsi mít i dezert..no to jablko..no budiž..ale určitě jsi kreativní v kuchyni a baví tě to (ostatně jako každou anorektičku :D),tak tvoř dezerty a jez je..fantazii se meze nekladou..ovocný salát  s bílým jogurtem a medem,pudingový pohár s ovocem-může to být takové lehké,zdravé (vlastně ale,zdravé je všechno když je toho s mírou! :)..ale opravdu jsou potřeba i dezerty :)..tyčinka sama o sobě ti taky nic nedá (a navíc taková maličká :)..potřebuješ i bílkoviny,tuky..když už nezvládneš k tyčince nic jiného,přidej alespoň sklenku polotučného (plnotučného) mléka,kefíru s medem,skořicí :)..a pokud zvládneš,tak nějaký jogurt :)...a k večeři jen kaši?..ale no tak!..pro holku která má přibíraat,by jsi měla mít minimálně kaše 1,5-2 tyto porce a k tomu např. banán..takže,zamakej na sobě..pokud ti kaše chutná a vyhovuje..co si jí dát na druhou večeři? :)..a co nutridrinky,..nevím,jak jste na tom finančně,ale na slovensku nutridrinky (fresubiny,supportany,ensury,..) jsou na předpis a za jeden ze doplácí pár centů!..za to tady si nutridrinky musíš kupovat sama..1=1euro!..a nebo můžeš zkusit nutrikaše-taky dobré :)..nebo kaše vlastní..ale k večeři by jsi toho měla mít rozhodně víc!..zamakej na sobě,holka!..neděláš to pro srandu králíkům,ale bojuješ za sebe a za svůj život..bojuješ proto abys žila (ne bays přežívala)!..nepolevuj,neusínej na vavřínech,jo jsem tvrdá,ale sama víš,že anorektičce (navíc s kritickou váhou) mazání medu kolem huby fakt nepomůže..držím ti pěsti,kdykoliv se můžeš na cokoliv zeptat! :)..

6 Kriss Kriss | Web | 18. ledna 2013 v 17:18 | Reagovat

Jak se tak dívám na ty tvé obědy, přílohy jako třeba rýži, brambory nejíš záměrně?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama