6.1.2013- jedálniček + recenzia

6. ledna 2013 v 21:58 |  I and ana
Ahojte, krásky Usmívající se Takže, dobrá nálada ma neopúšťa, dnes som so sebou zase spokojná. Krásny deň to bol, viac menej obsahoval všetko, čo mám rada. Trávila som ho s mojou mamčou nakupovaním a kinom, čo viac si na nedeľňajšie popoludnie priať? Smějící se Rozhodovali sme sa, či pôjdeme na Annu Kareninu alebo Bedárov. Nakonie sme si film Bedári a myslím, že to bola veľmi dobrá voľba.
Niečo o filme:
Film je zaujímavým spojením muzikálu (väčšina dialógov je spievaných) a historisko-romantického skutočného príbehu. Hlavnú postavu predstavuje Jean Valjean, otrok, odsúdený za kradnutie chleba. Keď mu skončí trest, musí sa však naďalej hlásiť každý mesiac policajtom (zjednodušene povedané). On však utečie a začne nový život ako Monsieur Madeleine. Vtedy spoznáva krásnu Fantine na pokraji života, ktorá bola ochotná pre peniaze, ktoré posialala svojej dcérke predať svoje vlasy či robiť prostitútku. Jean jej sľúbi, že o jej dcérku Cosette sa postará. A ďalej až v kine, lebo to už by som povedala celý film Usmívající se Každopádne, odporúčam pozrieť, silný umelecký zážitok (síce ja na hudbu veľmi nie som, ale tieto spievané dialógy sa k filmu naozaj veľmi hodili, bolo to úžasné), bravúrne výkony hercov a v neposlednom rade som sa aj niečo naučila o Francúzsku Smějící se
Deň bol produktívny aj v nakupovaní, samozrejme Smějící se Ako moja mamča poznamenala, keby som si týždeň nekúpila nejaké oblečenie, tak asi by som mala abstinenčné príznaky. Smějící se Ale dnes som sa obmedzila len na jeden extra teplý pletený biely sveter s krížom z New Yorkeru a opasok z Gate Usmívající se
A nakoniec som si aj kúpila veľa potravím (ďakujem krásne za všetky rady) ako napríklad: ovsenú čokoládovú kašu, čokoládové musli, Big Corny a Fitness tyčinky, ovcie, zeleninu, nejaké celozrné pečivo (ktoré mi mimochodom veľmi zachutilo) cottage cheese, biele activie a activiu s čoko-musli a zajtra plánujem dokúpiť nejaký tvaroh, lučinu, mozarellu a vyskúšať aj Activiu miečne nápoje (máte niekto skúsenosti?) a vrhnúť sa na skúšanie nejakých receptom z vašich blogov Usmívající se

R: rožok, maslo, debrecínska šunka, smotanová nátierka
D: jablko
O: mäso z francúzskych zemiakov so sterilizovanou uhorkou + jablko