Rady

6. ledna 2013 v 10:11 |  I and ana
Dnes by som vás chcela poprosiť o pomoc/rady. Ideme totiž s mamčou do nákupného centra (asi tak hodinu cesty autom) a tam je Hypernova, my tu máme len Tesco a Lidl. Chcela by som si teda nakúpiť do zásoby nejaké zdravé potraviny. Máte typy? Usmívající se
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Markéta Markéta | E-mail | Web | 6. ledna 2013 v 11:04 | Reagovat

Ahoj, jak jsi psala o rady na zdravá jídla, tak tady jsem psala článek, jak vypadá můj běžný jídelníček, třeba to pomůže:)http://eatandrunandlove.blogspot.cz/2012/12/ahoj-kdyz-uz-pisu-ten-blog-hlavne-o.html

2 Wendy from Neverland Wendy from Neverland | Web | 6. ledna 2013 v 11:43 | Reagovat

Záleží na tom, co doma máš a nemáš a na tom, co ti chutná. ;)
Ale tak klasika - ovesné vločky, špaldové vločky, nějaké cereálie, cereální sušenky, jogurty, tvaroh, cottage, kefír, třeba žervé nebo lučinu, sýr. Žitný chléb, křehké plátky, knackebroty.. Ovoce, zeleninu, oříšky, semínka, sušené ovoce.
To je asi tak všechno, co mě napadá. :D

3 maly-introvert maly-introvert | Web | 6. ledna 2013 v 12:21 | Reagovat

[2]: Presne týmto by som sa riadila ;)
Obzvlášť ovsené vločky s medom. Mňam.

4 Mell Mell | Web | 6. ledna 2013 v 12:35 | Reagovat

S tescem a Lidlem zkušenosti mám, ale s hypernovou ti neporadím :/ zkus si koupit nejaké sójové dezerty, řecké jogurty, ořechy, swissy musli tyčinky, sypané čokoládové musli, zakysanou smetanu, tvaroh, cottage, vysokoprocentní čokoládu, ovesné nebo jiné vločky apod... Ovoce a zeleninu zmiňovat nemusím, ale nejaký celozrnný toustový chleba by také nemusel být špatný :) snad ti něco pomohlo :)

5 Andie Andie | Web | 6. ledna 2013 v 12:36 | Reagovat

Ahojky, krásný den přeji. :) Moc jsi mě potěšila komentářem na blogu, ve kterém mi vykazuješ podporu, opravdu to pro mě moc znamená a vážím si toho. Je toho teď na mě strašně moc a já moc nestíhám...musím si srovnat plno nedodělaných věcí a tak..Ale určitě se na mě můžeš obrátit, co se týče čehokoli. Jsem lepší než kdejaký psycholog, to mi věř. Už jen proto, že jsem si tím vším prošla :)

6 Bella Bella | Web | 6. ledna 2013 v 13:19 | Reagovat

Rozhodně nezapomeň na quinoa, skvěle nahradí těstoviny i rýži, je chutná a výživově nabitá! Mám na blogu i recept :-)

www.worldbybella.blogspot.com

7 KT Wild* KT Wild* | Web | 6. ledna 2013 v 13:23 | Reagovat

Tmavé pečivo, ovoce a zelenina, cereálie, ... Stačí zadat zdravá výživa do googlu a udělej si z toho nějaký průměr. :-)

8 Anife Anife | Web | 6. ledna 2013 v 15:27 | Reagovat

V hypernově jsem sice nikdy nenakupovala, ale tak můžu ti napsat co si kupuju já když jsme někde na nákupu :) Základem je určitě bílý jogurt (min.2,5%tuku) a nejradši si kupuju velké balení, tak 400-500g, pak měkký odtučněný tvaroh ve vaničce, nějaké celozrnné pečivo (ale dej si pozor aby nebylo vícezrnné nebo jen obarvené, mělo by být těžší, hutnější, hodně semínkové a boužel i dražší), pak určitě klasické bílé cottage sýry, ovoce a zeleninu (klasika, ani nemusím jmenovat, doporučuji čínské zelí na saláty), ovesné vločky, žervé nebo lučinu, tyčinky (nejlepší volbou je maxinuta), kefírové mléko neochucené, šunka...je toho hodně. Snad ti to aspoň trochu pomohlo :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama