5.2.2013

5. února 2013 v 20:07 |  I and ana
Ahojte. Tak ďalší deň, zase nič zaujímavé, zase riešim jedlo. Vždy si musím presne nachystať jedálniček na ďalší deň, deň čo deň odpočítavam minúty do ďalšieho jedla, rozmýšľam nad tým, vždy stála dookola a dookola a viem, že raz sa z toho zbláznim. Ale ako sa toho zbaviť? Ako s tým prestať?

R: grahamový rožok, Lučina bylinková (novo vyskúšaná a zase výborná Usmívající se) + čaj
D: Bio tvaroh s jogurtom brusinkový + 1/2 jablka
O: kuracie mäso na prírodno, sterilizovaná uhorka + 1/2 jablka
O: Fitness musli tyčinka orechová
V: Bona Vita Dobrá kaša ovsená kaša vonilkovo-malinová + 2 jablká
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ruby Ruby | Web | 5. února 2013 v 20:29 | Reagovat

Moc bych Ti přála, aby Ti bylo líp!! Myslím, že s tímhle jídelníčkem, ale spíš hubneš než přibíráš?

2 Kejm Kejm | Web | 5. února 2013 v 20:53 | Reagovat

zblázníme se společně...
ne, nezblázníme! bojujme proti tomu! nenechme se už nadále ovládat jídlem! mít to připravené je fajn, ale nesmí nás to tolik omezovat!! :)

3 Noemi Noemi | Web | 5. února 2013 v 21:13 | Reagovat

Slušný jídelák. Tolik jsem toho nesnědla ani nepamatuji.

4 Kriss Kriss | Web | 5. února 2013 v 22:34 | Reagovat

Jen po malinkých porcičkách přidávej a bude dobře. Dnešek se mi líbí mnohem víc! :))

5 v. v. | Web | 6. února 2013 v 8:58 | Reagovat

Ahoj, zblázniš sa, pokiaľ nepridáš na jedle. Pokiaľ rátaš minúty do ďalšieho jedla, tak asi tým, že si hladná a máš naň chuť, nie?
Je fajn, že pridávaš nové potraviny ako Light jogurty, ale treba pridať celkovo, na pečive, prílohách a množstvách, lebo celý blog je stále dookola otých istých jedálničkoch :( Mrzí ma,ak som hnusná...

6 lsza lsza | E-mail | Web | 6. února 2013 v 13:03 | Reagovat

Mám stejný problém, ale strašně bych se toho chtěla zbavit. Neustále na to myslet, odpočítávat..hnus..:(

7 calistera calistera | Web | 6. února 2013 v 18:42 | Reagovat

Ahojky =)
Ten jídelníček je hrozně minimální. I mně lidé říkají, že pořád jím málo a to sním o dost víc. Zkus přidat, neboj se, dokud nebudeš jíst aspoň 1600kcal za den tak nepřibereš ani gram. A i potom by to šlo po gramech/měsíc. Na přibrání jednoho kila potřebuješ NAVÍC sníst 7000kcal (to je cca kilo opravdového másla = 2 normální balení) a to to musíš sníst NAVÍC k tomu, co normálně potřebuješ na den (tj. u mladých slečen 2000-2500kcal/den).

Zkus trošku navýšit a uvidíš, že myšlenky na jídlo a počítání každé minuty do jídla zmizí. Protože pak už nebudeš muset trpět pocity hladu. Slibuji.

Držím ti pěsti, moc moc ti přeji ať si s jídlem vytváříš zdravý vztah! Nejsi v tom sama =)

8 michelle-ml-lou michelle-ml-lou | Web | 6. února 2013 v 21:24 | Reagovat

jak s tím přestat? musíš víc jíst, ty myšlenky na jídlo jsou důkaz hladu. Jíš hodně málo.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama